Wednesday, November 14, 2012

#6 Louis Tomlinson


*Stoisz przed lustrem i śpiewasz do szczotki, wykonując przy tym różne dziwne ruchy*
T: AJ ŁANT JU TU ROK MI, ROK MI, ROK MI, JE! AJ ŁANT JU TU HIT DE PEDAŁ, HEJWI METAL, SZOŁ MI JU KER!
*do łazienki wchodzi Lou*
L: Kotku, to nie leci tak..
T: To zaprezentuj swoją wersję!
L: A proszę bardzo!! AJ ŁANT JU TU FAK MI, FAK MI, FAK MI, JEA! *zaśpiewał robiąc przy tym dziwne i bliżej nieokreślone ruchy biodrami*
*le wchodzi Niall*
N: Yyyy, okej, nie wnikam.. ale wiedzcie jedno: jesteście pojebani.
L: Tak, wiemy.
T: LOL, ty też.
*i wróciliście do śpiewania xd*


__________________________________________________________

Naprawdę, ten imagin jest wybitnie długi xd Będą się zdarzały takie, wtedy będę dodawała po kilka :D

2 comments:

  1. Hahahhahahhahahahahhhhahahahahhaha :D
    Mega xd Fuck Me Lou!

    ReplyDelete
  2. Krótki,ale podoba mi się =) ~Julka

    ReplyDelete